Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

Chapter 1: Give me Hats!


Ποσες απο σας βλεπετε εντυπωσιακα καπελα ακομη και καθημερινα και αμεσως περναει η σκεψη απο το μυαλο: 'Εγω να το φορεσω αυτο; Που και ποτε;'. Και ομως γραψε λαθος και αναθεωρησε! Τα καπελα ειναι εδω για να απογειωσουν ενα αδιαφορο συνολο σε σουπερ-ντουπερ! Εγω ειμαι εδω να σου δειξω τα τοπ καπελα που κυκλοφορουν! !
Τα καπέλα είναι ομολογουμένως από τα αξεσουάρ που αγαπάμε πολύ και αναζητούμε περισσότερο τις κρύες μέρες του χειμώνα, από ότι το καλοκαίρι. Αυτήν την σεζόν οι τάσεις στα γυναικεια χειμωνιατικα καπελα είναι ποικιλόμορφη, δίνοντας σου τη δυνατότητα να έχεις περισσότερες από μία επιλογές καπέλου στην ντουλάπα σου.
Πλεκτοί σκούφοι, γαλλικός μπερές, και pom-pom γυναικεια χειμωνιατικα καπελα 2016 είναι μερικές από τις δημοφιλέστερες τάσεις για το φθινόπωρο/χειμώνα 2015-2016.
Χα! Δεν με πιστευεις; Voila!




Πλεκτά


woman-oclock-γυναικεια χειμωνιατικα καπελα 2016 

Γαλλικός Μπερές

 

woman-oclock-γυναικεια χειμωνιατικα καπελα 2016 

Με Γείσο

 

 woman-oclock-γυναικεια-καπελα-φθινοπωρο-χειμωνας-9-2015-2016

 

Ιππασίας

 woman-oclock-γυναικεια-καπελα-φθινοπωρο-χειμωνας-2015-2016


 

Γούνινα

woman-oclock-γυναικεια-καπελα-φθινοπωρο-χειμωνας-10-2015-2016 

 

Σκούφοι

 

woman-oclock-γυναικεια-καπελα-φθινοπωρο-χειμωνας-1-2015-2016 

 

Souper! Ηδη εχω διαλεξει το δικο μου για φετος! Εσυ;

Kisses,Love,Hugs,Peace

F.

XoXo

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου