Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

~Tag For 23~







Hello Girls!!!

 When I saw this TAG i was thrilled! I want to thank Anni from lovely blog
The Girls Next Door ( olini1989.blogspot.gr )

Thank you so much!!!!

<3

Lets go for the answers! 

Ευχαριστω πολυ πολυ Αννι μου! :)


Λοιπον....

1. My boyfriend~ Τον ερωτα μου ( το αγορι μου) 

2. Internet

3. Youtube

4. Family~ Την οικογενεια μου

5. Water~ Παντα με ενα μπουκαλι νερο φερνω βολτες!

6. My Bicycle!~ Λατρευω το ποδηλατακι μου

7. My Mails!

8. Μy Powder~Την πουδρα μου

9. Lipstick~ Το κραγιονακι μου

10. My Bed~ Ειμαι τρομερα υπναρου..και δεν μπορω να ζησω χωρις το κρεβατακι μου!

11.  Sunglasses~ Γυαλια ηλιου μου

12. My cellphone~ Το κινητο μου ειλικρινα αν υποπτευθω οτι το εχω ξεχασει θα γυρισω να το παρω οπου και αν ειμαι!!!!

13. My Shampoo~ Οπως και δηποτε!!

14. Μy Bag~ Η τσαντα μου

15. Car~ Αυτοκινητο

16. Gums~ Τσιχλιτσες!!

17. Toothbrush~ Παντα η οδοντοβουρτσα!

18.  My Jeans~ Παντα και παντου!

19. Chocolates~ Yammyyy πεθαινω χωρις αυτες!

20. Α Rubber Hair~ Το λαστιχακι για τα μαλλια μου

21. My Hydrating Facial Cream~ Ενυδατικη προσωπου πανταααα δεν κανω βημα χωρις αυτη!

22. My Gelly Boots~ Γαλοτσακια μουυυυυυυ!!

23. A Book~ Κατα προτιμηση καποιο μυθιστορημα!




Αυτα απο μενα κοριτσια!! 
Ελπιζω να σας αρεσαν οι απαντησεις μου! Ευχαριστω και παλι την Ανατολη!!! <3

Πολλα φιλακια προς το παρων..

Τhats it guys..see you on my next post!!

kisses!! :***


By Fotini

xoxo

4 σχόλια:

  1. Σευχαριστω πολύ για την αμεση απάντηση κοριτσακι μου!!!
    εχεις δικιο , γυαλια ηλιου!!!
    τα φοραω πάντα , ακόμη κι όταν εχει συννεφια!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eγω σε ευχαριστω θερμα Αννι μου για αυτο το TAG! :D χαχαχαα γυαλια ηλιου παντου και παντα! Και γω με συννεφια τα φοραω και οταν αρχιζει και βρεχει τσαντιζομαι που πρεπει να τα βγαλω!! χαχαχα
      Φιλακια πολλα!! :*

      xoxo

      Διαγραφή
  2. Γεια σου!!:) προσφατα βρηκα τα βιντεο σου κ αρχισα να παρακολουθω και το μπλογκ σου!!:)
    Αν θελεις επισκεψου το μπλογκ μου, θα εχω συντομα ενα giveaway! http://beautysky26.blogspot.gr σορρυ που το γραφω, απλως για να ενημερωθουν κ αλλες κοπελες για τον διαγωνισμο!!:) φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. wow se euxaristo poli poli!!! tha to xo ipopsin!! filakia :**
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή